1 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
2 |
|
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
3 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
4 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
5 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
6 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
7 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
8 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
9 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
10 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
11 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
12 |
|
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
13 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
14 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
15 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|
16 |
YENİÇAĞ VE YAKINÇAĞDA BELİRLENEN KONU BAŞLIKLARI ÜZERİNDEN ÖĞRENCİLERİN POWER POINT SUNUMU SINIF İÇERSİNDE YA DA GOOGLE CLASSROOM ÜZERİNDEN SUNUMU VE KONUN KRİTİK VE SINIF İÇİ KATKISININ SAĞLANMASI. |
|
|
|