| 1 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 2 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 3 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 4 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 5 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 6 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 7 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 8 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 9 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 10 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 11 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 12 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 13 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|
| 14 |
Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. |
Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. |
Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. |
|