Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Doç. Dr. Mevlüde Nur Erdem *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Ders öğretim elemanı tarafından hazırlanan ders notları

Dersin İçeriği

Pazarlama iletişimi kavram, kapsam ve bileşenleri; yeni medyanın pazarlama iletişimi alanındaki etkileri; stratejik pazarlama iletişimi kampanyaları

Dersin Amacı

Dersin amacı, gelişen teknolojilerin pazarlama alanı üzerindeki etkilerinin kavranmasını ve bu doğrultuda öğrencilerin etkin kampanyalar düzenlemek üzere gereken bilgi ve donanımı edinmelerini sağlamaktır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Pazarlama iletişimi kavram ve kapsamı
2 Pazarlama iletişimi bileşenleri: Ürün ve fiyat
3 Yeni medyada pazarlama iletişimi süreci ve bileşenleri
4 Geleneksel ve dijital reklamcılık
5 Geleneksel ve dijital PR
6 Geleneksel ve dijital kişisel satış teknikleri
7 Geleneksel ve dijital satış teşvik çalışmaları
8 Arasınav
9 Geleneksel ve dijital marka yönetimi
10 Katılımcı kültür ve kullanıcı tarafından oluşturulan içerik bağlamında üretim, fiyatlandırma, dağıtım ve tanıtım
11 Geleneksel ve dijital pazarlama iletişimi: Araştırma süreci
12 Geleneksel ve dijital pazarlama iletişimi: Planlama süreci
13 Geleneksel ve dijital pazarlama iletişimi: Uygulama süreci
14 Geleneksel ve dijital pazarlama iletişimi: Değerlendirme süreci
15 Örnek olay analizleri
16 Final sınavı