Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Arş. Gör. Dr. Cansu Mayadağlı *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Konu anlatımı, örnek olay analizleri, soru - cevap, tartışma

Dersin İçeriği

Halkla İlişkiler ve Yeni Medya dersi, dijital iletişim araçlarını kullanarak hedef kitleyle etkili ve stratejik ilişkiler kurmayı öğreten, geleneksel PR bilgilerini yeni medya dinamikleriyle birleştiren bir derstir.

Dersin Amacı

Geleneksel halkla ilişkiler kavramlarını dijital çağın getirdiği yeni medya araçlarıyla bir araya getirerek öğrencilere bu iki alanın nasıl entegre çalıştığını öğretmeyi amaçlar.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Halkla İlişkilerin Tanımı ve Tarihçesi
2 Halkla İlişkilerin Temel İşlevleri ve Stratejileri
3 Yeni Medya ve Dijital Dönüşüm
4 Dijital PR Stratejileri
5 Dijital PR Stratejileri
6 Dijital PR Stratejileri
7 Dijital PR Stratejileri
8 Vize
9 İçerik Üretimi ve Hikâyeleştirme
10 Dijital Kriz İletişimi
11 Dijital İtibar Yönetimi
12 Dijital Etkinlik Yönetimi
13 Dijital Medya Planlama
14 Dijital Halkla İlişkiler Kampanya Tasarımı
15 Geleceğin Halkla İlişkileri: Yapay Zeka, Metaverse ve Ötesi
16 Final Sınavı