| 1 |
Ders hakkında bilgilendirme. Geleneksel reklamcılık ile ilgili temel kavramlar. |
|
|
|
| 2 |
Dijital reklamcılık tanımı, kapsamı, temel kavramlar |
|
|
|
| 3 |
Gelenekselden dijitale, pazarlama iletişimi ve reklamcılığın dönüşümü |
|
|
|
| 4 |
Dijital reklamcılık türleri: İnternet reklamcılığı |
|
|
|
| 5 |
Dijital Reklamcılık Türleri: Sosyal Medya Reklamcılığı |
|
|
|
| 6 |
Dijital Reklamcılık Türleri: Mobil Reklamcılık |
|
|
|
| 7 |
Dijital Reklamcılık Türleri: Oyunlaştırılmış Reklamlar |
|
|
|
| 8 |
Dijital reklam uygulamalarında örnek olay analizleri |
|
|
|
| 9 |
Arasınav |
|
|
|
| 10 |
Dijital Reklamda Kampanya Aşamaları: Araştırma ve Planlama |
|
|
|
| 11 |
Dijital Reklamda Kampanya Aşamaları: Uygulama ve Değerlendirme |
|
|
|
| 12 |
Geleneksel ve dijital platformlar için bütünleşik strateji geliştirme |
|
|
|
| 13 |
Dijital reklamcılıkta yaratıcı kampanya uygulamaları örnek olay analizleri |
|
|
|
| 14 |
Dijital reklamcılıkta tüketici araştırma yöntemleri |
|
|
|
| 15 |
Öğrenci sunumları ve final sınavı |
|
|
|