Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Doç. Dr. Mevlüde Nur Erdem *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

- Ders öğretim elemanı tarafından hazırlanan ders notları - S. Bitirim Okmeydan ve M. Saran (Eds.). (2019). Kültürlerarası İletişim. Eğitim Yayınevi. - B. Armutçu (Ed.). (2022). Geleneksel Pazarlamadan Dijital Pazarlamaya Geçiş: Dijital Pazarlamanın Evrimi. Eğitim Yayınevi. - P. Kotler vd. (2011). PAzarlama 3.0. Çev. K. Dündar. Optimist Yayınları.

Dersin İçeriği

Kültür, geleneksel ve dijital pazarlama, küresel pazarlama ve kültürel pazarlama arasındaki farklılıklar, kültürel pazarlama stratejisi, kültürel pazarlama uygulama örnekleri.

Dersin Amacı

Dersin amacı, gelişen iletişim teknolojileri ve artan rekabet ortamı ekseninde, kültürel elementlerin pazarlama alanında kullanımına dair öğrencilerde stratejik bakış açısının geliştirilmesinin sağlanması ve kültürel pazarlama kampanyalarının nasıl planlanıp uygulanacağının öğretilmesidir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Dersin tanıtımı
2 Kültür kavramı ve kültürün temel ilkeleri
3 Kültür ekonomisi ve kültür politikası
4 Kültürel pazarlama
5 Kültürel pazarlama stratejisi
6 Kültürel pazarlamada ürün ve fiyat bileşenleri
7 Kültürel pazarlamada dağıtım bileşeni
8 Kültürel pazarlamada tutundurma bileşeni
9 Arasınav
10 Kültürel pazarlamada kampanya geliştirme
11 Kültürel pazarlama kampanyasında uygulama
12 Kültürel pazarlama kampanyalarında uygulama
13 Kültürel pazarlama kampanya örnek olay analizleri
14 Genel tekrar
15 Final sınavı
16 Final sınavı