1 |
Dersin tanıtımı, haftalık ders içeriği ve ölçme - değerlendirme hakkında bilgilendirme, temel kavramlar |
|
|
|
2 |
Kültür ve pazarlama ilişkisi |
|
|
|
3 |
Pazarlama yaklaşımlarının dönüşümü, küresel ve kültürel pazarlama dinamikleri |
|
|
|
4 |
Kültürel pazarlama stratejisi geliştirme |
|
|
|
5 |
Kültürel pazarlamada ürün ve fiyat bileşenleri |
|
|
|
6 |
Kültürel pazarlama kampanyalarında dağıtım ve tutundurma bileşenleri |
|
|
|
7 |
Kültürel pazarlama kampanyalarında araştırma ve planlama aşamaları |
|
|
|
8 |
Kültürel pazarlama kampanyalarında uygulama ve değerlendirme |
|
|
|
9 |
Arasınav |
|
|
|
10 |
Kültürel pazarlamada örnek olay analizleri |
|
|
|
11 |
Kültürel pazarlama kampanyası için strateji geliştirme atölyesi |
|
|
|
12 |
Kültürel pazarlama kampanyası planlama ve uygulama atölyesi |
|
|
|
13 |
Öğrenci sunumları |
|
|
|
14 |
Öğrenci sunumları |
|
|
|
15 |
Öğrenci sunumları |
|
|
|
16 |
Final sınavı |
|
|
|