| 1 |
Giriş-Özürlülerin Yaşama Hakkı; Engelliler ile ilgili kavramların açıklanması. |
|
|
|
| 2 |
Engelin Oluşunu Önleme; Engelliliğin Nedenleri |
|
|
|
| 3 |
Anababanın Özürlü Çocuğa Uyumu; Rehabilitasyon Kavramı ve Rehabilitasyon Merkezlerinde Spor Uzmanının Gerekliliği |
|
|
|
| 4 |
Özel Eğitim; Özel Eğitimde Kaynaştırma |
|
|
|
| 5 |
Zihinsel Engelli Bireyler; Zeka Engeli Tanımı ve Sınıflandırılması Zihinsel Engelli Bireylerin Gelişimsel Özellikleri |
|
|
|
| 6 |
Zihinsel Engelli Bireylerde SporZihinsel Engelli Bireylerde Spor |
|
|
|
| 7 |
Görme Engelli Bireylerin Sınıflandırılması ve Gelişimsel Özellikleri Görme Engellilerde Rehber, Tutuş; Görme Engelli Çocuğun Öğretiminde Adaptasyon |
|
|
|
| 8 |
Görme Engelli Bireylerde Spor |
|
|
|
| 9 |
Vize Sınavı |
|
|
|
| 10 |
İşitme Engelli Bireyler; İşitme Kaybının Nedenleri ve Sınıflandırılması; İşitme Engelli Bireylerin Gelişimsel Özellikleri |
|
|
|
| 11 |
İşitme Engelli Bireylerde Spor |
|
|
|
| 12 |
Fiziksel Engelli Bireyler; Fiziksel Engelli Bireylerin Sınıflandırılması ve Gelişimsel Özellikleri |
|
|
|
| 13 |
Fiziksel Engelli Bireylerde Spor |
|
|
|
| 14 |
Duygusal Bozukluğu ve Öğrenme Güçlüğü Olan Bireylerin Tanımı ve Sınıflandırılması; Duygusal Bozukluğu ve Öğrenme Güçlüğü Olan Bireylerin Gelişimsel Özellikleri. Duygusal Bozukluğu ve Öğrenme Güçlüğü Olan Bireylerde Bireysel Sporlar |
|
|
|
| 15 |
Final Sınavı |
|
|
|