| 1 |
1. Ney II düzeyinin teorik olarak gözden geçirilmesi |
1. Ney II uygulamalarının tekrarı ve ses açma |
|
|
| 2 |
2. Tiz–pest bölgelerin karşılaştırmalı akustik analizi |
2. Tiz–pest ses geçiş egzersizleri |
|
|
| 3 |
3. Hüseynî dizisinin ileri seviye teorisi |
3. Hüseynî dizisinin uygulamalı çalışılması |
|
|
| 4 |
4. Uşşak makamının detaylı teorik yapısı |
4. Uşşak makamında melodik cümleler |
|
|
| 5 |
5. Hicaz makamında seyir, karar ve güçlü sesler |
5. Hicaz makamında uygulamalı seyir |
|
|
| 6 |
6. Segâh ve Nikriz seslerinin teorik temelleri |
6. Segâh perdesinin uygulamalı kontrolü |
|
|
| 7 |
7. Geçkilerin (modülasyonların) orta–ileri düzey teorisi |
7. Orta-ileri seviye etütlere giriş |
|
|
| 8 |
8. Artikülasyon çeşitlerinin teorik sınıflandırılması |
8. Artikülasyon çalışmaları (tekli–ikili–üçlü) |
|
|
| 9 |
9. Süsleme (ornament) tekniklerinin teorik çerçevesi |
9. Süsleme teknikleri: çarpma, sürme, trill |
|
|
| 10 |
10. Tiz bölgede ses kontrolünün kuramsal temelleri |
10. Tiz bölgede ses netliği ve sürdürme |
|
|
| 11 |
11. Tını, rezonans ve nefes basıncı ilişkisi |
11. Ritim–nefes koordinasyonunun geliştirilmesi |
|
|
| 12 |
12. Makamsal dizilerde karar–güçlü–yeden ilişkileri |
12. Makamsal cümle kurma çalışmaları |
|
|
| 13 |
13. Repertuvar seçme kriterleri (orta seviye) |
13. Repertuvar: orta seviye eser uygulamaları |
|
|
| 14 |
14. Performans psikolojisi ve teorik hazırlık |
14. Performans provası ve hata düzeltme |
|
|
| 15 |
15. Genel tekrar ve teorik değerlendirme |
15. Dönem sonu performans değerlendirmesi |
|
|