| 1 |
1. Ney III düzeyinin teorik olarak gözden geçirilmesi |
1. Ney III uygulamalarının tekrarı ve ses hazırlığı |
|
|
| 2 |
2. Tiz bölgenin gelişmiş akustik özellikleri |
2. Tiz bölgenin güçlendirilmesi için egzersizler |
|
|
| 3 |
3. Segâh dizisinin detaylı teorik analizi |
3. Segâh dizisinin uygulamalı çalışılması |
|
|
| 4 |
4. Hicaz makamının ileri seviye teorisi |
4. Hicaz makamında melodik cümle çalışmaları |
|
|
| 5 |
5. Nikriz makamının perde yapısı ve seyir özellikleri |
5. Nikriz dizisinde ses üretimi ve kontrol |
|
|
| 6 |
6. Geçkilerde ileri düzey kuramsal yaklaşım |
6. Geçkili melodik cümle oluşturma |
|
|
| 7 |
7. Artikülasyon türleri ve artikülasyonun kuramsal temelleri |
7. Artikülasyon çalışmaları (tekli–ikili–üçlü vuruş) |
|
|
| 8 |
8. Süsleme tekniklerinin (trill–sürme vb.) teorik sınıflandırılması |
8. Süsleme tekniklerinin uygulamaları (trill, sürme vb.) |
|
|
| 9 |
9. Tiz bölgede beden-hava dengesi ve tını yönetimi |
9. Pes–tiz bölgeler arası geçiş egzersizleri |
|
|
| 10 |
10. Pes–tiz bölgeler arası geçişlerin teorisi |
10. Tiz bölgede uzun ses ve nefes dayanıklılığı |
|
|
| 11 |
11. Uzun formlu cümlelerin kuramsal yapısı |
11. Orta–ileri seviye etütlerin uygulanması |
|
|
| 12 |
12. Eser çözümleme: orta–ileri seviye repertuvarın teorik yönü |
12. Makamsal repertuvar çalışmalarına giriş |
|
|
| 13 |
13. Üslup geliştirme ve yorumun teorik boyutu |
13. Üslup geliştirme ve yorum çalışmaları |
|
|
| 14 |
14. Performans hazırlığı, hata analizi ve çözüm yöntemleri |
14. Performans provası ve hata düzeltme uygulamaları |
|
|
| 15 |
15. Genel tekrar ve teorik değerlendirme |
15. Dönem sonu performans değerlendirmesi |
|
|