1 |
OSMANLIDA ÜRETİM, OSMANLI NUMİZMATİĞİ, OSMANLI MİKYASATI VE OSMANLI İKTİSADİ RAKAM VE HESAP MANTIĞININ TANITIMI. |
|
|
|
2 |
OSMANLIDA ÜRETİM, OSMANLI NUMİZMATİĞİ, OSMANLI MİKYASATI VE OSMANLI İKTİSADİ RAKAM VE HESAP MANTIĞININ TANITIMI.
ÖĞRENCİLERE OSMANLIDA ÜRETİMİ KONU ALAN MAKALE BAŞLIKLARININ İSTİŞARE USULÜ VE ÖĞRENCİNİN ARAŞTIRMA FAALİYETLERİNİN KRİTİĞİ İLE TANIMLANMASI. |
|
|
|
3 |
OSMANLIDA ÜRETİM, OSMANLI NUMİZMATİĞİ, OSMANLI MİKYASATI VE OSMANLI İKTİSADİ RAKAM VE HESAP MANTIĞININ TANITIMI.
ÖĞRENCİLERE OSMANLIDA ÜRETİMİ KONU ALAN MAKALE BAŞLIKLARININ İSTİŞARE USULÜ VE ÖĞRENCİNİN ARAŞTIRMA FAALİYETLERİNİN KRİTİĞİ İLE TANIMLANMASI |
|
|
|
4 |
OSMANLIDA ÜRETİM, OSMANLI NUMİZMATİĞİ, OSMANLI MİKYASATI VE OSMANLI İKTİSADİ RAKAM VE HESAP MANTIĞININ TANITIMI.
ÖĞRENCİLERE OSMANLIDA ÜRETİMİ KONU ALAN MAKALE BAŞLIKLARININ İSTİŞARE USULÜ VE ÖĞRENCİNİN ARAŞTIRMA FAALİYETLERİNİN KRİTİĞİ İLE TANIMLANMASI |
|
|
|
5 |
OSMANLIDA ÜRETİM, OSMANLI NUMİZMATİĞİ, OSMANLI MİKYASATI VE OSMANLI İKTİSADİ RAKAM VE HESAP MANTIĞININ TANITIMI.
ÖĞRENCİLERE OSMANLIDA ÜRETİMİ KONU ALAN MAKALE BAŞLIKLARININ İSTİŞARE USULÜ VE ÖĞRENCİNİN ARAŞTIRMA FAALİYETLERİNİN KRİTİĞİ İLE TANIMLANMASI |
|
|
|
6 |
OSMANLI DARP-HANELERİNİN TANITIMI, OSMANLI MALİ SİSTEMİNİN KADİM UYGARLIKLARLA BAĞLANTISI VE OSMANLIDAKİ MERKANTİLİST SİSTEMİN TAKDİMİ. |
|
|
|
7 |
OSMANLI DARP-HANELERİNİN TANITIMI, OSMANLI MALİ SİSTEMİNİN KADİM UYGARLIKLARLA BAĞLANTISI VE OSMANLIDAKİ MERKANTİLİST SİSTEMİN TAKDİMİ. |
|
|
|
8 |
|
ÖĞRENCİLERİN "OSMANLIDA ÜRETİMİ" KONU ALAN DERS SUNUMLARI POWER POINT DATA YA DA SÖZLÜ SUNUM. KRİTİK, DEĞERLENDİRME, SINIF İÇİ PAYLAŞIM VE KATKI. |
|
|
9 |
|
ÖĞRENCİLERİN "OSMANLIDA ÜRETİMİ" KONU ALAN DERS SUNUMLARI POWER POINT DATA YA DA SÖZLÜ SUNUM.
KRİTİK, DEĞERLENDİRME, SINIF İÇİ PAYLAŞIM VE KATKI. |
|
|
10 |
|
ÖĞRENCİLERİN "OSMANLIDA ÜRETİMİ" KONU ALAN DERS SUNUMLARI POWER POINT DATA YA DA SÖZLÜ SUNUM.
KRİTİK, DEĞERLENDİRME, SINIF İÇİ PAYLAŞIM VE KATKI. |
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
OSMANLI MİKYASATINA DAİR HAZIRLANAN THOMAS COOK İLE İLGİLİ İKTİSADİ VERİLERİN PAYLAŞIMI.
OSMANLI MALİ KURUMLARININ DEĞİŞİMİ.
OSMANLI GELİR KAYNAKLARI VE OSMNLIDA ÜRETİME DAİR KURUMSAL BİLGİLERİN AKTARIMI. |
|
|
|
13 |
OSMANLI MİKYASATINA DAİR HAZIRLANAN THOMAS COOK İLE İLGİLİ İKTİSADİ VERİLERİN PAYLAŞIMI.
OSMANLI MALİ KURUMLARININ DEĞİŞİMİ.
OSMANLI GELİR KAYNAKLARI VE OSMNLIDA ÜRETİME DAİR KURUMSAL BİLGİLERİN AKTARIMI. |
|
|
|
14 |
OSMANLI MİKYASATINA DAİR HAZIRLANAN THOMAS COOK İLE İLGİLİ İKTİSADİ VERİLERİN PAYLAŞIMI.
OSMANLI MALİ KURUMLARININ DEĞİŞİMİ.
OSMANLI GELİR KAYNAKLARI VE OSMNLIDA ÜRETİME DAİR KURUMSAL BİLGİLERİN AKTARIMI. |
|
|
|
15 |
|
ÖĞRENCİ POWER POINT SUNULARI VE SINIF İÇERİSİNDE DÖNEM İÇİNDE ELDE EDİLEN VERİLERİN TENKİDİ ANALİZİ ÜZERİNDEN HİPOTEZ TANIMLARI VE SORUNSALI BELİRLENEN TARİHİ OLAYLARIN GÜNÜMÜZ VE GELECEK İKTİSADİ OLAYLAR ÜZERİNDEKİ OLASI TESİRLERİNİN VARSAYIMI. |
|
|
16 |
|
ÖĞRENCİ POWER POINT SUNULARI VE SINIF İÇERİSİNDE DÖNEM İÇİNDE ELDE EDİLEN VERİLERİN TENKİDİ ANALİZİ ÜZERİNDEN HİPOTEZ TANIMLARI VE SORUNSALI BELİRLENEN TARİHİ OLAYLARIN GÜNÜMÜZ VE GELECEK İKTİSADİ OLAYLAR ÜZERİNDEKİ OLASI TESİRLERİNİN VARSAYIMI. |
|
|