1 |
Beden Eğitimi ve Sporun kavramı, tanımı Milli Eğitim Bakanlığının genel ve özel amaçları |
|
|
|
2 |
Beden Eğitimi ve sporda Öğretmen ve
Öğrenci sitilleri (yaklaşımları) |
|
|
|
3 |
Beden Eğitimi Öğretmeninin karakteristik özellikleri ve Öğrenci özellikleri |
|
|
|
4 |
Eğitim ve Öğretim ile ilgili temel
kavramlar |
|
|
|
5 |
|
Beden Eğitimi ve Sporda planlama ve değerlendirme ilkeleri |
|
|
6 |
|
Beden Eğitimi ve Sporda kullanılan Yöntemler :
-Anlatı
-Göster ve sözlü açıklama yöntemi |
|
|
7 |
|
-Tümevarım ve Tümdengelim teknikleri
-Alıştırma yöntemi ve Eşli çalışma yöntemlerinin pratik uygulamaları |
|
|
8 |
|
-Problem Çözme yöntemi
-Yönlendirilmiş Buluş yöntemi
-Örnek olay ve Tartışma yöntemi |
|
|
9 |
|
VİZE SINAVI-TEORİ / UYGULAMA |
|
|
10 |
Öğrenme Kuramları ve Çocukların yaş grupları ve yaş gruplarına göre spor temel ihtiyaçları |
|
|
|
11 |
Öğrenme kuramları ve Çocukların yaş grupları ve yaş gruplarına göre spor temel ihtiyaçları |
|
|
|
12 |
|
Bir beden eğitimi dersinin planlaması ile nasıl işleneceğinin bölümleri ile gösterilmesi |
|
|
13 |
|
Beden Eğitimi dersinin işlenişinin öğrenciler tarafından hazırlanıp sunulması (uygulaması) |
|
|
14 |
|
Beden Eğitimi dersinin işlenişinin öğrenciler tarafından hazırlanıp sunulması (uygulaması) |
|
|
15 |
|
Beden Eğitimi ve Sporda organizasyonlar
ve uygulamaları |
|
|
16 |
|
FİNAL SINAVI -Teori ve Uygulama |
|
|