| 1 |
Dersin tanıtımı ve kaynaklar hakkında bilgi verilmesi |
|
|
|
| 2 |
Kavramsal çerçeve: Karakter, kişilik/şahsiyet, değer, erdem, ahlak, huy, mizaç vd.; |
|
|
|
| 3 |
Değerlerin tanımı ve sınıflandırılması; |
|
|
|
| 4 |
Değerlerin kaynakları ve bireysel, toplumsal, kültürel, dini, ahlaki temelleri; |
|
|
|
| 5 |
Eğitim Felsefeleri ve Hedefleri Yönünden Karakter ve Değerler Eğitimi |
|
|
|
| 6 |
Karakter ve değer eğitimi yaklaşım ve uygulamaları |
|
|
|
| 7 |
Karakter ve Değerler Eğitiminde Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
|
|
|
| 8 |
Karakter ve Değer Eğitiminde Rol Model Olarak Öğretmen |
|
|
|
| 9 |
ARA SINAV |
|
|
|
| 10 |
Karakter gelişimi ve eğitimi; karakter gelişiminde ve eğitiminde aile |
|
|
|
| 11 |
Karakter Gelişimi ve Eğitiminde Okul ve Çevrenin Rolü |
|
|
|
| 12 |
Karakter ve değer eğitiminde kültürlerarası farklılaşma ve birlikte yaşama kültürü |
|
|
|
| 13 |
İnsani- Kültürel Kalkınma Sürecinde Değer Eğitimi |
|
|
|
| 14 |
Türk eğitim ve kültür tarihinden değer eğitimiyle ilgili örnekler |
|
|
|
| 15 |
Türkiye’de değerler eğitimi uygulamaları ve araştırmaları |
|
|
|
| 16 |
FİNAL SINAVI |
|
|
|