Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Beydoğan, H.Ö. (2001). Öğretimi Planlama ve Değerlendirme, Erzurum. Berberoğlu Giray, ―Sınıf içi Ölçme ve Değerlendirme Etkinlikleri‖Morpa Kültür Yayınları Ankara. Bilen, Mürüvvet. Plandan Uygulamaya Öğretim Ankara 1995 Çelik Yaşar. " İlköğretim Öğretmenlerinin Öğretim Planları hazırlamadaki Sorunlarının Belirlenmesi " Yayınlanmamış Y.L Tezi Ankara 1988 Demirel, Özcan. ―Eğitimde Program Geliştirme‖Pegem Yayınları Ankara Demirel, Özcan. "Genel Öğretim Yöntemleri" Ġtem Yayınları Ankara 1993 7. Erginer, Ergin. ―Öğretimi Planlama Değerlendirme ve Uygulama‖ Ertürk, Selahattin. ― Eğitimde Program Geliştirme‖H.Ü. Ankara. Gözütok F. Dilek.‖Öğretim ilke ve Yöntemleri‖ Ekinoks Yayıncılık. Ankara. Hesapçıoğlu ,Muhsin. ―Öğretim İlke ve Yöntemleri, Eğitim Programları ve Öğretim‖ Nobel Yayıncılık, ANKARA: 2008. Küçükahmet Leyla. "Genel Öğretim İlke ve Yöntemleri" Süleyman Çelenk. Öğretim İlke ve Yöntemleri. PEGEM A Yayıncılık.Ankara:2016.
Dersin İçeriği
Öğretmen adaylarının mesleki bilgi, beceri ve yeterliklerin temelini oluşturan; öğretim ilke- yöntem ve tekniklerini, eğitimdeki çağdaş yaklaşımları, program geliştirme ve plan yapma becerilerini geliştirerek, meslek hayatları boyunca ihtiyaç duyacakları yeterlikler
Dersin Amacı
Öğretmen adaylarının mesleki bilgi, beceri ve yeterliklerin temelini oluşturan; öğretim ilke- yöntem ve tekniklerini, eğitimdeki çağdaş yaklaşımları, program geliştirme ve plan yapma becerilerini geliştirerek, meslek hayatları boyunca ihtiyaç duyacakları yeterlikleri kazandırmaktır.