1 |
Beden eğitimi ve spor, Rekreasyon alanlarında kuramsal ve uygulamalı temel bilgilere sahip olur |
|
|
|
2 |
Rekreasyon yönetimi konusundaki sorunları belirler, analiz eder ve çözme becerisine sahip olur, sorunların giderilmesinde en uygun yöntem/yöntemleri seçer ve kullanır. |
|
|
|
3 |
Beden eğitimi-spor ve spesifik olarak Rekreasyon alanındaki tüm iç ve dış paydaşlarla kolay iletişim kurabilir, bilgi ve düşüncelerini akıcı ve anlaşılır şekilde yazılı ve sözlü olarak ifade eder. |
|
|
|
4 |
İçinde bulunduğu sosyal çevre ile ilgili olarak “Rekreasyon” içerikli etkinlikler düzenleyebilir ve bu konuda insanları etkileme becerisi gösterir. |
|
|
|
5 |
Rekreasyon ve Rekreatif organizasyonlar ile ilgili çalışmalara etkin şekilde katılır, insiyatif kullanabilir ve liderlik yapma becerisinde olur. |
|
|
|
6 |
Bağımsız çalışabilme ve sorumluluk alabilme yetkinliği kazanır. |
|
|
|
7 |
Rekreatif faaliyetlerle ilgili çalışmalara etkin şekilde katılır, insiyatif kullanabilir ve liderlik yapma becerisinde olur. |
|
|
|
8 |
Rekreasyon alanının öneminin farkında olur, mevcut bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir.Rekreasyon alanının öneminin farkında olur, mevcut bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
|
|
|
9 |
Yaşam boyu öğrenim ilkesini benimseyen, bu nedenle yeni gelişmeleri sürekli izleyen ve kendini geliştiren bir yapıda olur. |
|
|
|
10 |
İrdeleme ve bağımsız karar verebilme yeteneğine ve araştırma becerisine sahip olur. |
|
|
|
11 |
Sosyal haklar, sağlık, kültürel değerler ve çevrenin korunması hususunda yeterli bilince sahip olur. |
|
|
|
12 |
Rekreasyon ile bağlantılı mesleklerin öneminin farkında olur, mevcut bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir. |
|
|
|
13 |
Beden eğitimi ve spor, Rekreasyon ile ilgili edindiği bilgileri kullanır ve sorunların çözümünde analitik düşünme yeteneğini kullanır. |
|
|
|
14 |
Ulusal ve uluslararası düzeydeki spor teşkilatları hakkında hem sportif hem de rekreatif anlamda fikir sahibi olur. |
|
|
|
15 |
Yaşamın her alanında etik kurallara uygun davranma sorumluluğu taşır. |
|
|
|
16 |
Yaşamın her alanında etik kurallara uygun davranma sorumluluğu taşır. |
|
|
|