| 1 |
Boş zaman, rekreasyon ve serbest zaman kavramlarına giriş. |
|
|
|
| 2 |
Aktif ve pasif boş zaman katılım biçimleri ve bireysel/toplumsal etkileri.. |
|
|
|
| 3 |
Kitle iletişim araçlarının tarihsel gelişimi ve boş zaman üzerindeki etkisi. |
|
|
|
| 4 |
Televizyon, radyo, gazete gibi geleneksel medya araçlarının boş zamandaki rolü. |
|
|
|
| 5 |
Dijital medya ve sosyal medyanın boş zaman alışkanlıklarına etkisi. |
|
|
|
| 6 |
Medya tüketiminde demografik ve kültürel farklılıklar. |
|
|
|
| 7 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 8 |
Kitle iletişimi kuramları ve boş zaman davranışlarıyla ilişkileri. |
|
|
|
| 9 |
Medya içeriklerinin psikolojik etkileri ve kullanıcı motivasyonları. |
|
|
|
| 10 |
Rekreasyon ve medya ilişkisi: Eğlence, kaçış ve sosyalleşme. |
|
|
|
| 11 |
Modern iletişim araçlarının (akıllı telefon, tablet vb.) boş zaman eksenli kullanımı. |
|
|
|
| 12 |
Medya okuryazarlığı bağlamında boş zamanı bilinçli değerlendirme. |
|
|
|
| 13 |
Genel değerlendirme, öğrenci sunumları ve öğrenme çıktılarının gözden geçirilmesi |
|
|
|
| 14 |
Final Sınavı |
|
|
|