Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Doç. Dr. Faruk Albay *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Sissors, J. Z., & Baron, R. B. (2008). Medya Planı Nasıl Hazırlanır,(çev: Melissa Kesmez). Mediacat Yayınları, İstanbul. Okay, A., Okay, A., (2015). Halkla İlişkiler ve Medya. 8.tıpkı basım, Derin Yayınları. Yatkın, A., Yatkın, Ü. N. (2015). Halkla ilişkiler ve iletişim. 4. Basım, Nobel Yayın Dağıtım.

Dersin İçeriği

Öğrenciler etkili bir kampanyanın nasıl belirleneceği ve geliştirileceği; marka, sporcu ve takımlar için kitle iletişim ve sosyal medya platformlarının kullanımını içeren spor odaklı iletişim ve medya yönetiminin çeşitli yönlerini anlarlar.

Dersin Amacı

Bu dersin amacı spor endüstrisinde spor iletişimi ve medya yönetiminin teori ve pratiğini detaylı bir şekilde anlamasını sağlamaktır

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 İletişim ve Medya Yönetimine Giriş
2 Sporda İletişim
3 Kurumsal İletişim ve Yönetimi
4 Kurumsal İletişim Kanalları
5 Klasik Medya Araçları ve Metodları
6 Sosyal Medya Kullanımı
7 Medya Kampanyaları Planlaması
8 Medya Yönetiminde Halkla İlişkiler
9 Spor Endüstrisinde Medya Yönetimi
10 İletişim ve Medya Yönetimi ile ilgili makaleleri okumak ve tartışma
11 İletişim ve Medya Yönetimi ile ilgili makaleleri okumak ve tartışma
12 İletişim ve Medya Yönetimi ile ilgili makaleleri okumak ve tartışma
13 Proje Sunumu
14 Proje Sunumu
15 Genel tekrar