Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Dr. Öğr. Üyesi Serhat Erail *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Başak Solmaz (2011), Kurumsal İletişim Yönetimi, Tablet Yayınları.

Dersin İçeriği

Öğrencilerine teorik bilgi bakımından yetkin bir donanım ve bu bilgi birikimlerini sektörde yaratıcı ve etkin fikir ve uygulamalara dönüştürme becerisi kazandırmak. Bu donanımlarıyla iletişim dünyasına tutkuyla bağlı, hızlı bir şekilde değişen iletişim dünyasının günceline ayak uydurabilen ve değişen insanı anlayan, içgörüsü yüksek ve yaratıcı öğrenciler mezun etmek.

Dersin Amacı

Bu dersin amacı marka yönetimi, pazarlama iletişimi ve reklamcılık alanlarında akademik ve sektörel anlamda donanımlı ve nitelikli iletişimciler yetiştirmektir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Kurumsal İletişim Kavramı ve Önemi
2 Kurumsal İletişimin Temel Unsurları ve Süreçleri
3 Kurumsal Kimlik, İmaj ve İtibar İlişkisi
4 Kurumsal Kültür ve Değerler
5 İç İletişim Yönetimi ve Çalışan İlişkileri
6 Dış İletişim ve Paydaş Yönetimi
7 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik İletişimi
8 Medya ile İlişkiler ve Basın Yönetimi
9 Kriz İletişimi ve İtibar Yönetimi
10 Dijitalleşme ve Sosyal Medya Yönetimi
11 Kurumsal İletişimde Marka Yönetimi
12 Kurumsal Etkinlikler ve Sponsorluk İletişimi
13 Kurumsal Etkinlikler ve Sponsorluk İletişimi
14 Uluslararası Kurumsal İletişim ve Kültürlerarası Yaklaşımlar
15 Genel Değerlendirme, Vaka Analizleri ve Proje Sunumları