Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
•GIRGIN, A., Yazılı Basında Haber ve Habercilik Etik’i, İstanbul: İnkılap Yayınları, 2000. •Toplumsal boyutlariyla spor.Fusun Ozturk.1998 •Iletisim ve halkla iliskiler.Ilker Bicakci.1998. •Çaplı B. Medya ve etik. İmge kitabevi 2002. •Basarili reklamin sırlari.David F.Ramacitti.1998. •Şuğle M. İş hukuku açısından gazeteci ÇGD yayınları 2001. •Arthur A./jennings B. Handbook of sports and media. Hamilton printting company 2006. •Daniel B/ Louis B. Sports and media,Communıcatıon research trends Vol.22(2003)” Freiburg(switzerland)
Dersin İçeriği
İletişim ve Kitle İletişim Kuramları,Kitle İletişim Araçları,Dünyada ve Türkiye’de Spor Medyasının Tarihi,Medyanın Etkinliği ve Fonksiyonları,Türk Spor Medyasının Yapısı,Spor Haberlerinin Medyada Yer Alma Süreci,Haber Yazma Teknikleri,Spor Gazetecilerinin Taşıması Gereken Nitelikler,Spor ekonomisi ve medya,Olimpiyatlar ve Medya,