1 |
Program; Öğeleri, İlkeleri, Çeşitleri, Özellikleri, Örnekleri, Yararları |
|
|
|
2 |
Program Geliştirme Süreci, PG. Çalışma Grupları ve PG. Çalışma Planı Hazırlama, PG Tasarım Yaklaşımları, PG Tasarım İlkeleri |
|
|
|
3 |
İhtiyaç Analizi Yaklaşımları ve Teknikleri, Kazanım/ Program Çıktısı Yazma |
|
|
|
4 |
Kazanım/ Program Çıktılarının Sınıflaması,
Program Süzgeçleri (Psikolojik/ Bireysel, Felsefi Temeller, Tarihi, Sosyolojik, Politik, Dini, Ekonomik Temeller) |
|
|
|
5 |
İçerik Analizi ve İçerik Düzenleme Yaklaşımlar, Kazanım-İçerik Matriksi Oluşturma |
|
|
|
6 |
Eğitim ve Ölçme Durumlarının Hazırlanması ve Programı Deneme, Değerlendirme, Düzeltme ve Hedef Kitleye Uygulama Süreci, MEB TTKB Tarafından Uygulanan Öğretim Programları ve Genel Özellikleri |
|
|
|
7 |
Okul PRD Program Modelleri,
Okul PDR Hizmet Alanları (Doğrudan ve Dolaylı olarak Sunulan Rehberlik Hizmetleri) ve Türlerine (Kurumlara, Öğretim Kademesine, Birey Sayısına Göre, Birey Sayısına Göre R) (Kişisel, Eğitsel, Mesleki R) (Temel işlevlerine göre rehberlik) Genel Bir Bakış S |
|
|
|
8 |
Önleyici ve Gelişimsel Hizmetler Programı |
|
|
|
9 |
Arasınav |
|
|
|
10 |
Yöneltme Hizmetleri Programı |
|
|
|
11 |
İyileştirici/ Uyum Sağlayıcı/ Düzeltici Hizmetler Programı |
|
|
|
12 |
Destek / Dolaylı Hizmetler Programı |
|
|
|
13 |
MEB TTKB Sınıf Rehberlik Programının İncelenmesi
(Okul Öncesi, İlkokul, Ortaokul ve Ortaöğretim/Lise) ,
İOKSRP (ilköğretim ve ortaöğretim kurumları sınıf rehberlik programı) Yeterlik Alanlarına Göre Kazanımların Dağılımı,
Örnek İlköğretim Okulu Kapsamlı PRD Programı, Örnek Meslek Lisesi Kapsamlı PDR Programı, |
|
|
|
14 |
RPD Hizmetleri Kod Listesi, PD Ulusal Meslek Standartları ve Akreditasyon
Okul PD Ulusal Meslek Standartları, Kariyer PD Ulusal Meslek Standartları, Aile Eğitimi Kurs Programı, RİBA Öğrenci Rehberlik İhtiyacı Belirleme Anketleri, Sevk Formları |
|
|
|