1 |
Biyoloji eğitiminde laboratuvarın önemi, amacı ve biyoloji öğretim programındaki yeri |
|
|
|
2 |
Deneylerde bilimsel süreç becerilerinin yeri ve önemi |
|
|
|
3 |
Deney yaklaşımları (tümdengelim, tümevarım, argümantasyon tabanlı, probleme dayalı vb.) ve çeşitleri (gösteri, bireysel ve grup deneyleri, açık uçlu veya kapalı uçlu deneyler) |
|
|
|
4 |
Deney yaklaşımları (tümdengelim, tümevarım, argümantasyon tabanlı, probleme dayalı vb.) ve çeşitleri (gösteri, bireysel ve grup deneyleri, açık uçlu veya kapalı uçlu deneyler) |
|
|
|
5 |
Biyoloji Laboratuvarında uygulanacak ve alınacak güvenlik önlemleri |
|
|
|
6 |
Biyoloji laboratuvarında kullanılan araç ve gereçleri tanıma |
|
|
|
7 |
Biyoloji laboratuvarında teknolojinin yeri ve kullanımı |
|
|
|
8 |
Basit ve ucuz malzemelerle deney yapma, deneylerde ölçme ve değerlendirme |
|
|
|
9 |
Ara sınav |
|
|
|
10 |
|
Lise biyoloji öğretim programı kapsamında yer alan konularla ilişkili deneylerin planlanması, yapılması, verilerin analizi, yorumlanması ve rapor yazılması. |
|
|
11 |
|
Lise biyoloji öğretim programı kapsamında yer alan konularla ilişkili deneylerin planlanması, yapılması, verilerin analizi, yorumlanması ve rapor yazılması. |
|
|
12 |
|
Lise biyoloji öğretim programı kapsamında yer alan konularla ilişkili deneylerin planlanması, yapılması, verilerin analizi, yorumlanması ve rapor yazılması. |
|
|
13 |
|
Lise biyoloji öğretim programı kapsamında yer alan konularla ilişkili deneylerin planlanması, yapılması, verilerin analizi, yorumlanması ve rapor yazılması. |
|
|
14 |
|
Lise biyoloji öğretim programı kapsamında yer alan konularla ilişkili deneylerin planlanması, yapılması, verilerin analizi, yorumlanması ve rapor yazılması. |
|
|
15 |
|
Lise biyoloji öğretim programı kapsamında yer alan konularla ilişkili deneylerin planlanması, yapılması, verilerin analizi, yorumlanması ve rapor yazılması. |
|
|
16 |
|
Lise biyoloji öğretim programı kapsamında yer alan konularla ilişkili deneylerin planlanması, yapılması, verilerin analizi, yorumlanması ve rapor yazılması. |
|
|