| 1 |
Tanışma, ders hakkında bilgi verilmesi, ders içeriklerinin öğrencilere dağıtılması |
|
|
|
| 2 |
Erken çocukluk eğitimi ve okul öncesi eğitim kavramı, erken çocukluk eğitiminin kapsamı, önemi, felsefi temelleri |
|
|
|
| 3 |
Erken çocukluk dönemindeki çocuğun temel özellikleri ve gereksinimleri |
|
|
|
| 4 |
Erken çocukluk eğitiminin temel ilkeleri |
|
|
|
| 5 |
Erken çocukluk eğitimine temel olan bazı görüşler ve kuramcılar |
|
|
|
| 6 |
Erken çocukluk eğitimine temel olan bazı görüşler ve kuramcılar |
|
|
|
| 7 |
Erken çocukluk eğitimi yaklaşım ve modelleri |
|
|
|
| 8 |
Erken çocukluk eğitimi yaklaşım ve modelleri |
|
|
|
| 9 |
Türkiye’de erken çocukluk eğitimi, tarihçesi ve MEB programı |
|
|
|
| 10 |
Erken çocukluk eğitiminde kurum çeşitleri, kurumların fiziksel özellikleri |
|
|
|
| 11 |
Erken çocukluk eğitiminde kurum çeşitleri, kurumların fiziksel özellikleri |
|
|
|
| 12 |
Öğretmen yetiştirme ve personel özellikleri |
|
|
|
| 13 |
Öğretmen yeterlilikleri |
|
|
|
| 14 |
Erken çocukluk eğitiminde aile, okul-aile işbirliği |
|
|
|