1 |
Tanışma, ders hakkında bilgilendirme
Erken çocukluk döneminde değerlendirme ve gözlemin önemi
|
|
|
|
2 |
Değerlendirme
Değerlendirmede yasal, etik ve profesyonel sorumluluklar; Neyi, niçin, ne zaman değerlendiriyoruz?
|
|
|
|
3 |
Değerlendirmenin Amaçları
Belgelendirme: Bilgileri Toplamak
Belgelendirme: Bilgilerin Kaydedilmesi
|
|
|
|
4 |
Gözlem ile değerlendirme; gözlem türleri |
|
|
|
5 |
Özsaygı ve duygusal yeterlik |
|
|
|
6 |
Sosyal yeterlik ve psikomotor gelişim |
|
|
|
7 |
Bilişsel gelişim ve konuşma dili |
|
|
|
8 |
Gelişen okuryazarlık becerileri
Dramatik oyun becerileri
|
|
|
|
9 |
Ara sınav |
|
|
|
10 |
Sanat, müzik ve dans becerileri
Bilgileri derleme, özetleme ve yorumlama; Değerlendirme bilgilerini kullanma |
|
|
|
11 |
Alternatif değerlendirme (portfolyo, programa dayalıoyun temelli, işlevsel değerlendirme, alternatif değerlendirmenin programa kaynaştırılması) |
|
|
|
12 |
Standart testler |
|
|
|
13 |
Değerlendirmeyi organize etmek
Bilgileri derleme, özetleme ve yorumlama; değerlendirme bilgilerini kullanma |
|
|
|
14 |
Değerlendirme süreç ve sonuçlarının iletişimi |
|
|
|