1 |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlk okuma ve yazma programının tanıtımı |
|
|
|
2 |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlk okuma ve yazma programının tanıtımı |
|
|
|
3 |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli İlk okuma ve yazma programının tanıtımı |
|
|
|
4 |
İlkokuma ve yazma öğretiminin amacı, önemi, İlkokul Birinci Sınıf Öğrencisi ve Okula Hazırbulunuşluğu
|
|
|
|
5 |
İlkokuma ve Yazma Öğretim Yöntemleri
|
|
|
|
6 |
Türkçe'nin öğretim üstünlükleri |
|
|
|
7 |
İlk okuma ve yazma öğretiminde harflerin ve rakamların yazılışları ve uygulamalar |
|
|
|
8 |
İlk okuma ve yazma öğretiminin planlanması ve uygulaması nasıl yapılır? Uygulama örnekleri |
|
|
|
9 |
Vize sınavı haftası |
|
|
|
10 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|
11 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|
12 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|
13 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|
14 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|
15 |
Öğrencilerce öğretim planları ve öğretim materyallerinin hazırlanması ve uygulanması, uygulama sonucunda verilen dönütler doğrultusunda gerekli düzeltmelerin yapılması |
|
|
|
16 |
Dönem içinde yapılan çalışmaların gözden geçirilmesi, eksiklerin giderilmesine yönelik tekrar ve uygulamaların yapılması |
|
|
|