1 |
Temel Kavramlar: Ahlak, değer ve karakter |
|
|
|
2 |
Değerlerin kaynakları |
|
|
|
3 |
Değerlerin sınıflandırılması |
|
|
|
4 |
Değerler eğitiminin amaç ve kapsamı |
|
|
|
5 |
Değer eğitiminde okul, aile ve çevrenin önemi |
|
|
|
6 |
Değerler eğitimi yaklaşımları |
|
|
|
7 |
Değerler eğitimi yaklaşımları |
|
|
|
8 |
Örnekler üzerinden değerler eğitimi yaklaşımları |
|
|
|
9 |
Ara sınav |
|
|
|
10 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
11 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
12 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
13 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
14 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
15 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|
16 |
Sosyal bilgiler ders kazanımlarına uygun drama etkinlikleri planlama, geliştirme ve uygulama |
|
|
|