| 1 |
Dil eğitiminin temel kavramları / Temel dil becerileri / Okumanın diğer dil becerileriyle ilişkisi |
|
|
|
| 2 |
Okuma nedir? Okuduğunu anlama nedir? Okumanın fiziksel, zihinsel ve toplumsal yönü |
|
|
|
| 3 |
Okuma engelleri / Okuma ilke ve yöntemleri |
|
|
|
| 4 |
Türkçe öğretim programlarında okuma eğitimi |
|
|
|
| 5 |
Türkçe eğitimi programına göre okumanın temel amaçları ve okuma kazanımları |
|
|
|
| 6 |
Okuma türleri veya teknikleri |
|
|
|
| 7 |
Okuma eğitimi süreçleri / Okuma öncesi, sırası ve sonrası etkinlikleri |
|
|
|
| 8 |
Okuma eğitimi süreçleri / Okuma öncesi, sırası ve sonrası etkinlikleri |
|
|
|
| 9 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 10 |
Okuma eğitiminde kullanılabilecek okuma stratejilerinin eğitimi |
|
|
|
| 11 |
Metin türleri ve okuma eğitimi / Metinde konu ve ana fikri bulma eğitimi |
|
|
|
| 12 |
Yapay zeka araçlarının okuma eğitimi sürecinde kullanımı |
|
|
|
| 13 |
Yapay zeka araçları ve okuma alışkanlığı geliştirme yolları |
|
|
|
| 14 |
Okuduğunu anlama becerisinin değerlendirilmesi |
|
|
|
| 15 |
Genel değerlendirme |
|
|
|