| 1 |
Günlük yaşamda dijital medya: Hibrit dil öğrenimine giriş: Dijital öğrenme biçimleri |
|
|
|
| 2 |
Optimize edilmiş öğrenme ortamı, öğrencilerin medya kullanımı, teknik ekipman |
|
|
|
| 3 |
Öğretmen olarak rolünüz: İyi öğretimin özellikleri |
|
|
|
| 4 |
Etkileşimi Teşvik Etme: Etkileşim odaklı dersleri nasıl planlıyorsunuz? Etkileşim yönelimini nasıl değerlendiriyorsunuz? |
|
|
|
| 5 |
Öğrencileri harekete geçirme: Öğrencileri harekete geçirmek için dersleri nasıl planlıyorsunuz? Dijital medyayı kullanarak öğrenci aktivasyonunu nasıl değerlendiriyorsunuz? |
|
|
|
| 6 |
Öğrencileri harekete geçirme: Öğrencileri harekete geçirmek için dersleri nasıl planlıyorsunuz? Dijital medyayı kullanarak öğrenci aktivasyonunu nasıl değerlendiriyorsunuz? |
|
|
|
| 7 |
Eylem odaklı dil öğretimi: Eylem odaklı bir yaklaşımla dersler nasıl planlanır? Kısa bir ara değerlendirme. |
|
|
|
| 8 |
Kültürlerarası yeterlilik ve sosyal medya: Kültürlerarası yönelimli dersler nasıl planlanır? Bağımsız öğrenmeyi teşvik etme: Öğrenci özerkliği nasıl dikkate alınır? Öğrenci özerkliği nasıl değerlendirilir? |
|
|
|
| 9 |
Arasınav |
|
|
|
| 10 |
Dijital medya sınıflarda hangi amaçlarla kullanılıyor? Dijital medya sınıf dışında hangi amaçlarla kullanılıyor? Medya okuryazarlığı nasıl geliştirilebilir? |
|
|
|
| 11 |
Dijital giriş aşamasının geliştirilmesi |
|
|
|
| 12 |
|
Kooperatif öğretim projeleri: Dijital bir öğretim dizisinin geliştirilmesi |
|
|
| 13 |
|
Kooperatif öğretim projeleri: Dijital bir öğretim dizisinin geliştirilmesi |
|
|
| 14 |
|
Kooperatif öğretim projeleri: Dijital bir öğretim dizisinin geliştirilmesi |
|
|
| 15 |
|
Kooperatif öğretim projeleri: Dijital bir öğretim dizisinin geliştirilmesi |
|
|