| 1 |
Ders kaynakça ve içerik tanıtımı/ ders ve dönem için oryantasyon |
|
|
|
| 2 |
İşitme yetersizliği tanımı, sınıflama, yaygınlık ve nedenleri |
|
|
|
| 3 |
İşitme ve görme yetersizliği olan çocukların gelişimi
|
|
|
|
| 4 |
İşitme yetersizliği olan çocuklara yönelik eğitim ortamları ve eğitimlerinde kullanılan iletişim yaklaşımları |
|
|
|
| 5 |
İşitme yetersizliğinde tanı, tarama ve değerlendirme |
|
|
|
| 6 |
Görme yetersizliği tanımı, sınıflama, yaygınlık ve nedenleri |
|
|
|
| 7 |
Görme yetersizliği olan bireylerin gelişim özellikleri |
|
|
|
| 8 |
Görme yetersizliği olan bireylerin gelişim özellikleri |
|
|
|
| 9 |
Ara sınav |
|
|
|
| 10 |
Görme yetersizliğinde tanı, tarama ve değerlendirme |
|
|
|
| 11 |
Görme yetersizliğinde tanı, tarama ve değerlendirme Özel eğitimde yapay zeka uygulamalarının yeri |
|
|
|
| 12 |
Yetersizliği olan çocukların ailelerinin gereksinimleri |
|
|
|
| 13 |
Yasal düzenlemeler ve hakları, toplumsal yaşama katılım |
|
|
|
| 14 |
Yetersizliği olan çocukların ailelerinin gereksinimleri |
|
|
|
| 15 |
Yasal düzenlemeler ve hakları, toplumsal yaşama katılım |
|
|
|