Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Matematik derslerini planlama, matematiğin değerlendirilmesi, erken dönem matematik becerileri, sayı kavramının geliştirilmesi, basamak değerli, dört işlem becerileri ve akıcılık, matematik öğretiminde kanıt temelli uygulamalar (doğrudan öğretim, etkileşim ünitesine dayalı öğretim, yanlışsız öğretim yöntemleri, şemaya dayalı problem çözme vb.).
Dersin İçeriği
Matematik derslerinin nasıl planlanacağını, nasıl değerlendireceğini matematikteki temel becerileri (erken dönem matematik becerileri, sayı kavramı, basamak değeri, dört işlem becerileri, işlem akıcılığı, dört işlem becerileri, problem çözme) ,matematik öğretiminde kullanılan kanıt temelli uygulamalarını açıklar ve matematik dersi için ders planı geliştirir.
Dersin Amacı
Görseller (slayt ve tahta) kullanılarak sunumlar yapılacaktır. Bu sunumlarda anlatım yöntemi, soru cevap yöntemi ve örnek olay merkezli tartışmalar ve öğretimler yapılacaktır.