| 1 |
Dersin dönem süresince nasıl yürütüleceğine ilişkin bilgi verilmesi, Sembol yaratma süreçleri çerçevesinde teorik olarak önce stilizasyon çalışmaları, görsel bildirişim simgeleri, piktogram, ideogram, fonogram, sembol, işaret, arma gibi kavramların örneklerle açıklanması. |
|
|
|
| 2 |
Kara, deniz, hava canlıları ve bitki stilizasyonları konusunda ayrıntılı bilgi verilmesi ve daha önce yapılan örneklerin değerlendirilmesi. |
|
|
|
| 3 |
|
Kara ve deniz hayvanlarıyla ilgili stilizasyon tasarımlarının yapılması. |
|
|
| 4 |
|
Hava canlıları ve bitki stilizasyonu tasarımlarının yapılması. |
|
|
| 5 |
Piktogram tasarımları ile ilgili ulusal ve uluslararası örneklerin incelenmesi, kullanım alanlarına ve olimpiyat piktogramlarına ilişkin bilgi verilmesi, geçmiş yıllara ait olimpiyat piktogramlarının incelenmesi |
|
|
|
| 6 |
|
Piktogram tasarımları ile ilgili ulusal ve uluslararası örneklerin incelenmesi ve belirlenen alanlara yönelik piktogram tasarımlarının yapılması. |
|
|
| 7 |
|
Piktogram tasarımları ile ilgili ulusal ve uluslararası örneklerin incelenmesi ve belirlenen alanlara yönelik piktogram tasarımlarının yapılması. |
|
|
| 8 |
Kurumsal kimlik tasarımı kapsamında bilgi verilmesi, Logo tasarımlarının incelenmesi, türlerinin değerlendirilmesi, resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımı örneklerinin incelenmesi. |
|
|
|
| 9 |
|
Ara sınav |
|
|
| 10 |
|
Resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımının yapılması. |
|
|
| 11 |
|
Resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımının yapılması. |
|
|
| 12 |
|
Resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımının yapılması. |
|
|
| 13 |
|
Resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımının yapılması. |
|
|
| 14 |
|
Resmi ya da özel bir kurumun / kuruluşun içeriğine uygun logo tasarımının yapılması. |
|
|
| 15 |
Derse ilişkin genel değerlendirme |
|
|
|
| 16 |
Derse ilişkin genel değerlendirme |
Derse ilişkin genel değerlendirme |
Derse ilişkin genel değerlendirme |
|