Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Ali Seddik Hassane Mohamed Ramadan Saad Abdelmeguıd Elsayed Dr. Öğr. Üyesi Hasan Selim Kıroğlu *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Konuşma üzerine çeşitli makaleler ve powerpoint sunumlar,Çeşitli kaynaklardan videolar.

Dersin İçeriği

Öğr. Gör. Ramadan Saad ABDELMEGUID ELSAYED

Dersin Amacı

1-) Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. 2-) Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler. 3-) Belli durumlardaki dil kullanımlarını hayata geçirmek için drama grupları oluşturarak sunum yaparlar. Konular oyuncuların ortak kararıyla belirlenir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
2 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
3 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
4 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
5 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
6 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
7 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
8 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
9 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
10 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
11 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
12 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
13 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.
14 Her hafta kendilerine verilen çeşitli konulardan birini seçerek Hazırlıksız Konuşma’nın nasıl yapılması gerektiğini öğrenir ve dönem boyunca da bunu mümkün olduğunca çok sayıda yapmaya çalışırlar. Sınıf arkadaşları arasında Arapça konuşmayı geliştirecek ve tetikleyecek ikili ve çoklu grup çalışması etkinliklerine katılırlar. Kendilerini, kişisel hayat deneyimleri ve olaylara bakış açılarını da paylaşarak, mantıklı, anlamlı, anlaşılabilir ve etkili bir biçimde ifade ederler.