1 |
Pazarlama Araştırmalarının İçeriği, Önemi, Uygulanması ve Yararları |
|
|
|
2 |
Pazarlama Kararları ve Belirsizlik, Risk, Belirlilik Halinde Karar Alma |
|
|
|
3 |
|
Parametrik test yöntemleri |
|
|
4 |
|
Nonparametrik test yöntemleri |
|
|
5 |
Örnekleme Metotları |
|
|
|
6 |
Pazarlama Araştırmalarında Veri ve Bilgi Toplama Yöntem ve Araçları |
|
|
|
7 |
|
Pazarlama Araştırmalarında Toplanan Bilgi ve Verilerin Analize Hazırlanması |
|
|
8 |
Pazarlama Araştırmalarında Ölçme ve Ölçekleme |
|
|
|
9 |
|
Ara Sınav |
|
|
10 |
|
İlgi Analizine Giriş, Ki-Kare, Korelasyon ve Regresyon Analizleri |
|
|
11 |
|
Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi |
|
|
12 |
|
Kanonikal Korelasyon Analizi |
|
|
13 |
|
Diskriminant Analizi |
|
|
14 |
|
Kümeleme ve Faktör Analizi |
|
|