1 |
Nöropazarlamaya Giriş: Tanımlar, tarihsel gelişim, önemi ve temel kavramlar |
|
|
|
2 |
Nöropazarlamanın Temel Sinirbilimsel Dayanakları: Beyin yapısı ve işlevleri |
|
|
|
3 |
Tüketici Davranışları ve Beyin İlişkisi |
|
|
|
4 |
Duyuların Pazarlamadaki Rolü: Görme, işitme, koku, tat ve dokunma |
|
|
|
5 |
Nörogörüntüleme Yöntemleri: fMRI, EEG, eye-tracking ve GSR uygulamaları |
|
|
|
6 |
Duygular, Motivasyon ve Karar Verme Süreçlerinin Nörobilimsel Temelleri |
|
|
|
7 |
Reklamların Beyin Üzerindeki Etkisi: Hafıza, dikkat ve duygusal tepkiler |
|
|
|
8 |
Vize Sınavı |
|
|
|
9 |
Marka Algısı ve Nörobilim: Marka sadakati, nörobağ |
|
|
|
10 |
Fiyatlandırma Stratejilerinin Nörobilimsel Analizi |
|
|
|
11 |
Etik Tartışmalar ve Eleştiriler: Nöropazarlamanın sınırları |
|
|
|
12 |
Tüketici Etkileşimi: Bilinçaltı mesajlar, dürtüsel kararlar |
|
|
|
13 |
Nöropazarlama Uygulama Örnekleri: Vaka çalışmaları |
|
|
|
14 |
Gelecekte Nöropazarlama: Yapay zeka, kişiselleştirme, yeni trendler |
|
|
|
15 |
Öğrenci Sunumları / Proje Değerlendirmesi |
|
|
|
16 |
Final Sınavı |
|
|
|