| 1 |
Nöropazarlamaya Giriş: Tanımlar, tarihsel gelişim, önemi ve temel kavramlar |
|
|
|
| 2 |
Nöropazarlamanın Temel Sinirbilimsel Dayanakları: Beyin yapısı ve işlevleri |
|
|
|
| 3 |
Tüketici Davranışları ve Beyin İlişkisi |
|
|
|
| 4 |
Duyuların Pazarlamadaki Rolü: Görme, işitme, koku, tat ve dokunma |
|
|
|
| 5 |
Nörogörüntüleme Yöntemleri: fMRI, EEG, eye-tracking ve GSR uygulamaları |
|
|
|
| 6 |
Duygular, Motivasyon ve Karar Verme Süreçlerinin Nörobilimsel Temelleri |
|
|
|
| 7 |
Reklamların Beyin Üzerindeki Etkisi: Hafıza, dikkat ve duygusal tepkiler |
|
|
|
| 8 |
Vize Sınavı |
|
|
|
| 9 |
Marka Algısı ve Nörobilim: Marka sadakati, nörobağ |
|
|
|
| 10 |
Fiyatlandırma Stratejilerinin Nörobilimsel Analizi |
|
|
|
| 11 |
Etik Tartışmalar ve Eleştiriler: Nöropazarlamanın sınırları |
|
|
|
| 12 |
Tüketici Etkileşimi: Bilinçaltı mesajlar, dürtüsel kararlar |
|
|
|
| 13 |
Nöropazarlama Uygulama Örnekleri: Vaka çalışmaları |
|
|
|
| 14 |
Gelecekte Nöropazarlama: Yapay zeka, kişiselleştirme, yeni trendler |
|
|
|
| 15 |
Öğrenci Sunumları / Proje Değerlendirmesi |
|
|
|