1 |
Kalite Yönetimi Temel Kavramları ve İlkeleriDersin tanıtımı ve önemi |
|
|
|
2 |
Sağlık Kurumlarında Kalite ve Toplam Kalite Yönetimi Kavramları ve Tarihsel Gelişimi |
|
|
|
3 |
Sağlık Kurumlarında Kalite ve Toplam Kalite Yönetimi Kavramları ve Tarihsel Gelişimi |
|
|
|
4 |
Sağlık Kurumları Odaklı Toplam Kalite Yönetimi İlkeleri |
|
|
|
5 |
Toplam Kalite Yönetimi Öncüleri ve Sağlık Kurumları Odaklı Bakış |
|
|
|
6 |
Toplam Kalite Yönetimi Öncüleri ve Sağlık Kurumları Odaklı Bakış |
|
|
|
7 |
Sağlık Kurumlarında Uygulanan Uluslararası Kalite Ödülleri ve Kalite Güvence Sistemleri |
|
|
|
8 |
Ara Sınav |
|
|
|
9 |
Sağlık Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti Ölçümü |
|
|
|
10 |
Sağlık Kurumlarında Performans Yönetimi |
|
|
|
11 |
Sağlık Hizmetlerinde Kullanılan Performans Ölçüm Araçları |
|
|
|
12 |
Sağlıkta Kalite İyileştirme Modelleri |
|
|
|
13 |
Sağlıkta Kalite İyileştirme Araçları |
|
|
|
14 |
Dünya'da kalite uygulamaları ve örnekleri |
|
|
|
15 |
Türkiye'de kalite uygulamaları ve örnekleri |
|
|
|
16 |
Final Sınavı |
|
|
|