| 1 |
Kalite Yönetimi Temel Kavramları ve İlkeleriDersin tanıtımı ve önemi |
|
|
|
| 2 |
Sağlık Kurumlarında Kalite ve Toplam Kalite Yönetimi Kavramları ve Tarihsel Gelişimi |
|
|
|
| 3 |
Sağlık Kurumlarında Kalite ve Toplam Kalite Yönetimi Kavramları ve Tarihsel Gelişimi |
|
|
|
| 4 |
Sağlık Kurumları Odaklı Toplam Kalite Yönetimi İlkeleri |
|
|
|
| 5 |
Toplam Kalite Yönetimi Öncüleri ve Sağlık Kurumları Odaklı Bakış |
|
|
|
| 6 |
Toplam Kalite Yönetimi Öncüleri ve Sağlık Kurumları Odaklı Bakış |
|
|
|
| 7 |
Sağlık Kurumlarında Uygulanan Uluslararası Kalite Ödülleri ve Kalite Güvence Sistemleri |
|
|
|
| 8 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 9 |
Sağlık Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti Ölçümü |
|
|
|
| 10 |
Sağlık Kurumlarında Performans Yönetimi |
|
|
|
| 11 |
Sağlık Hizmetlerinde Kullanılan Performans Ölçüm Araçları |
|
|
|
| 12 |
Sağlıkta Kalite İyileştirme Modelleri |
|
|
|
| 13 |
Sağlıkta Kalite İyileştirme Araçları |
|
|
|
| 14 |
Dünya'da kalite uygulamaları ve örnekleri |
|
|
|
| 15 |
Türkiye'de kalite uygulamaları ve örnekleri |
|
|
|