1 |
Yeniçağ Tarihi, kronolojik ve mekânsal sınırlarını çizerek, hakkında bilgi verilmesi |
|
|
|
2 |
Yeniçağ Tarihi, kronolojik ve mekânsal sınırlarınıçizerek, hakkında bilgi verilmesi |
|
|
|
3 |
Yeniçağ Tarihi araştırma konularının belirlenmesi ve ilgi alanlarına göre öğrencilere dağıtılması |
|
|
|
4 |
Dönem Kaynakları hakkında bilgi verilmesi |
|
|
|
5 |
Dönem Kaynakları hakkında bilgi verilmesi. |
|
|
|
6 |
Araştırma tekniklerinin ve etiğinin anlatılması |
|
|
|
7 |
Araştırma tekniklerinin ve etiğinin anlatılması |
|
|
|
8 |
Öğrenci sunumları |
|
|
|
9 |
Öğrencilerin hazırlamış olduğu araştırma sonuçlarının değerlendirilmesi, tenkit edilmesi ve önerilerde bulunulması. |
|
|
|
10 |
Öğrencilerin hazırlamış olduğu araştırma sonuçlarının değerlendirilmesi, tenkit edilmesi ve önerilerde bulunulması. |
|
|
|
11 |
Öğrencilerin hazırlamış olduğu araştırma sonuçlarının değerlendirilmesi, tenkit edilmesi ve önerilerde bulunulması |
|
|
|
12 |
Öğrenci araştırma ödevlerinin sunumları. |
|
|
|
13 |
Öğrenci araştırma ödevlerinin sunumları. |
|
|
|
14 |
Öğrenci araştırma ödevlerinin sunumları. |
|
|
|
15 |
Dönem kaynaklarının okuma ve tahlili. |
|
|
|
16 |
Dönem kaynaklarının okuma ve tahlili. |
|
|
|