| 1 |
Yeniçağ Tarihi, kronolojik ve mekânsal sınırlarını çizerek, hakkında bilgi verilmesi |
|
|
|
| 2 |
Yeniçağ Tarihi, kronolojik ve mekânsal sınırlarınıçizerek, hakkında bilgi verilmesi |
|
|
|
| 3 |
Yeniçağ Tarihi araştırma konularının belirlenmesi ve ilgi alanlarına göre öğrencilere dağıtılması |
|
|
|
| 4 |
Dönem Kaynakları hakkında bilgi verilmesi |
|
|
|
| 5 |
Dönem Kaynakları hakkında bilgi verilmesi. |
|
|
|
| 6 |
Araştırma tekniklerinin ve etiğinin anlatılması |
|
|
|
| 7 |
Araştırma tekniklerinin ve etiğinin anlatılması |
|
|
|
| 8 |
Öğrenci sunumları |
|
|
|
| 9 |
Öğrencilerin hazırlamış olduğu araştırma sonuçlarının değerlendirilmesi, tenkit edilmesi ve önerilerde bulunulması. |
|
|
|
| 10 |
Öğrencilerin hazırlamış olduğu araştırma sonuçlarının değerlendirilmesi, tenkit edilmesi ve önerilerde bulunulması. |
|
|
|
| 11 |
Öğrencilerin hazırlamış olduğu araştırma sonuçlarının değerlendirilmesi, tenkit edilmesi ve önerilerde bulunulması |
|
|
|
| 12 |
Öğrenci araştırma ödevlerinin sunumları. |
|
|
|
| 13 |
Öğrenci araştırma ödevlerinin sunumları. |
|
|
|
| 14 |
Öğrenci araştırma ödevlerinin sunumları. |
|
|
|
| 15 |
Dönem kaynaklarının okuma ve tahlili. |
|
|
|