Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
ARSLAN, Mehmet, Cumhuriyet Dönemi İlköğretim Programları ve Belli Başlı Özellikleri, http://dhgm.meb.gov.tr/yayimlar/dergiler/Milli_Egitim_Dergisi/144/arslan.htm, (Erişim Tarihi: 05.04.2019)
ÇINAR Fatih, İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri, Yüksek Lisans Tezi, Süleyman Demirel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı.
DEMİREL, Özcan, Türkiye’de Program Geliştirme Uygulamaları, PEGEM Akademi, Ekim, 2017, Ankara.
DODURGALI, Abdurrahman, “İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerinde İletişim Problemleri ve Bazı Teklifler”, Orta Dereceli Okullarda Yürütülen Din Eğitim-Öğretiminin Problemleri Sempozyumu (1-2 Mayıs 1997), İlahiyat Bilimleri Araştırma Vakfı / İBAV Bilimsel Eserler Serisi:1, Kayseri, 1998, ss.7-50.
EĞRİ, Osman, “Eğitimin Genel Amaçları Açısından Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersleri”, AÜİFD, Cilt: XLIV, Sayı:1, Yıl:2003.
ERYILMAZ, Recep, Orta Öğretimde Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Geliştirilmesi Üzerine Bir Araştırma, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (Yayınlanmamış Doktora Tezi), İstanbul, 1995.
KAYMAKCAN Recep, “Türkiye’de Din Eğitiminde Çoğulculuk ve Yapılandırmacılık: Yeni Ortaöğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Programı Bağlamında Bir Değerlendirme”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri / Educational Sciences: Theory& Practic, Cilt: 7, Sayı: 1, 2007.
KAYMAKCAN, Recep, Yeni Ortaöğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretim Programı İnceleme ve Değerlendirme Raporu, ERG(Eğitim Reformu Girişimi) Sabancı Üniversitesi, 2007.
TAVUKÇUOĞLU, Mustafa, İlköğretim Okullarındaki Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Müfredatının Program Yönünden Değerlendirilmesi Konya İl Merkezi Örneği, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Konya, 1987.
TURANALP, M. Fatih, Dinî İçerikli Çocuk Kitaplarının Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Doktora Tezi, Konya,2017.
Avcı, Sedat, Ortaöğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretim programına yönelik öğretmen görüşleri, Yüksek Lisans Tezi, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı, 2019.