| 1 |
Özel eğitime gereksinim duyan çocuğa sahip olma .
Aile yapıları hakkında genel bilgi
Özel gereksinimlilik ve aile üyelerinin tepkileri |
|
|
|
| 2 |
Özel gereksinimli çocuk sahibi ailelerde sorumluluklar ve davranışlar |
|
|
|
| 3 |
Özel gereksinimli çocuk ve ebeveyn ilişkisi
Özel gereksinimli çocuk ve kardeş ilişkisi
Özel gereksinimli çocuk ve akran ilişkisi
Özel gereksinimli çocuk ve toplumsal çevre |
|
|
|
| 4 |
Özel gereksinimli çocuk sahibi ailelerin danışmanlık gereksinimleri
Eğitimsel Danışmanlık sürecine genel bakış
Danışmanın sahip olması gereken özellikler |
|
|
|
| 5 |
Danışanın özellikleri
Danışmanlıkta ilk görüşme |
|
|
|
| 6 |
Danışmanlık süreci
Danışmanlıkta sorumluluklar roller, ilişkiler ve iletişim |
|
|
|
| 7 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 8 |
Uygulama-Aile görüşmesi
Görüşmelerin değerlendirilmesi |
|
|
|
| 9 |
Danışmanlık sürecinde dikkat edilmesi gereken konular ve çevre düzenlemesi |
|
|
|
| 10 |
Özel gereksinimli çocuk sahibi ailelere danışmanlık sürecinde kullanılan yöntemler Aile grupları ile görüşme |
|
|
|
| 11 |
Özel gereksinimli çocuk sahibi ailelere danışmanlık sürecinde kullanılan yöntemler |
|
|
|
| 12 |
Danışmanlık sürecinde tutulması gereken dokümanlar
Danışmanlık görüşmesi raporunun yazımı
Danışmanlık sürecinde diğer disiplinlerle işbirliği |
|
|
|
| 13 |
Görüşmelerin değerlendirilmesi - Sorunlara çözüm önerilerinin üretilmesi - Sınıf içinde farklı görüşme tekniklerini dramatize etme |
|
|
|
| 14 |
Danışan ve danışman izni ile çekilen ya da yazılı/sesli kayıtları olan farklı görüşmelerin izlenmesi/ tartışılması |
|
|
|
| 15 |
Final Sınavı |
|
|
|