Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Prof. Dr. Hatice Kumcağız *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2025, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Skoufias, Emmanuel. (2000). Changes in household welfare, poverty and inequality during the crisis. Bullettin of Indonesian Economic Studies, 36:2, 97-114. Nielsen Global (2009). Consumer confidence, concerns, spending and attitues to recession. Retrieved September 15, 2009, from http://vn.nielsen.com/site /documents/Nielsen Global Consumer Confidence

Dersin İçeriği

Kriz kavramı Kriz tipleri Kriz faktörleri ? Kriz kuramları ? Kriz sürecinin gelişim aşamaları ? Krizin etkileri Koruyucu ve iyileştirici faktörler Proje konusunun belirlenmesi, projenin sunumu ve tartışılması

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, Kriz kavramı, tipleri, faktörleri, kuramları, kriz sürecinin gelişim aşamaları, krizin etkileri, koruyucu ve iyileştirici faktörleri öğrenmektir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Kriz kavramı
2 Kriz tipleri
3 Krize müdahale yöntemleri
4 Kriz kuramları
5 Kriz sürecinin gelişim aşamaları
6 Krizin etkileri
7 Koruyucu ve iyileştirici faktörler
8 Ara sınav
9 İntihar
10 Boşanma
11 Madde bağımlılığı
12 Yas danışmanlığı
13 Vaka sunumu
14 Vaka sunumu
15 Vaka sunumu