| 1 |
Dönem içinde işlenilecek ve tartışılacak konuların tanıtılması |
|
|
|
| 2 |
Kültürlerarası etkileşim ve iletişimin yabancı dil öğretimine yansıması |
|
|
|
| 3 |
RePA'nın (Dil ve kültür için çoğulcu yaklaşım çerçeve programı) incelenmesi ve değerlendirilmesi |
|
|
|
| 4 |
Kültürlerarası becerinin öğretimi: kavramsal ve kuramsal koşullar |
|
|
|
| 5 |
Kültürlerarası becerinin öğretimi: kavramsal ve kuramsal koşullar |
|
|
|
| 6 |
Kültürlerarası becerinin öğretimi: kavramsal ve kuramsal koşullar |
|
|
|
| 7 |
Örneklerle kültürlerarası becerinin öğretim yöntemi |
|
|
|
| 8 |
Örneklerle kültürlerarası becerinin öğretim yöntemi |
|
|
|
| 9 |
Örneklerle kültürlerarası becerinin öğretim yöntemi |
|
|
|
| 10 |
Örneklerle kültürlerarası becerinin öğretim yöntemi |
|
|
|
| 11 |
Örneklerle kültürlerarası becerinin öğretim yöntemi |
|
|
|
| 12 |
Proje önerilerinin sunulması ve tartışılması |
|
|
|
| 13 |
Proje önerilerinin sunulması ve tartışılması |
|
|
|
| 14 |
Proje önerilerinin sunulması ve tartışılması |
|
|
|
| 15 |
Proje önerilerinin sunulması ve tartışılması |
|
|
|