| 1 |
Ders Tanıtımı ve Ölçme-Değerlendirmeye Giriş |
|
|
|
| 2 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Temel Kavramlar |
|
|
|
| 3 |
Dil Öğretiminde Ölçme Türleri |
|
|
|
| 4 |
Biçimlendirici ve Bitişsel Değerlendirme |
|
|
|
| 5 |
Geçerlik ve Güvenirlik Kavramları |
|
|
|
| 6 |
Almanca'da Okuma Becerisinin Değerlendirilmesi |
|
|
|
| 7 |
Almanca'da Okuma Becerisinin Değerlendirilmesi |
|
|
|
| 8 |
Almanca'da Okuma Becerisinin Değerlendirilmesi |
|
|
|
| 9 |
Ara Sınav |
|
|
|
| 10 |
Almanca'da Dinleme Becerisinin Değerlendirilmesi |
|
|
|
| 11 |
Almanca'da Dinleme Becerisinin Değerlendirilmesi |
|
|
|
| 12 |
Test Geliştirme ve Soru Türleri ile Rubrik, Kontrol Listesi ve Ölçek Hazırlama |
|
|
|
| 13 |
Test Geliştirme ve Soru Türleri ile Rubrik, Kontrol Listesi ve Ölçek Hazırlama |
|
|
|
| 14 |
Uygulama: Değerlendirme Araçlarının Tasarımı ve Sunumu |
|
|
|
| 15 |
Uygulama: Değerlendirme Araçlarının Tasarımı ve Sunumu |
|
|
|