1 |
İnsan bilgisayar arabiriminin tanımı ve bileşenlerinin tanıtılması |
|
|
|
2 |
Biyomedikal sinyal türleri ve İBA'daki kullanım alanlarının anlatılması |
|
|
|
3 |
Sensörlerden alınan verilerin teknik değerlendirme süreçleri |
|
|
|
4 |
Öğrencilerin branşlarına uygun İBA modellerinin anlatımı ve tartışma yöntemi ile farkındalık sağlanması |
|
|
|
5 |
Problem analiz yöntemleri ve uygun yöntem belirleme çalışmaları |
|
|
|
6 |
Öğrencilerin alanı ile ilgili son gelişmelerden derledikleri İBA uygulamalarını anlatmaları ve tartışma yöntemi ile yeni konuların belirlenmesi |
|
|
|
7 |
Öğrencilerin alanı ile ilgili son gelişmelerden derledikleri İBA uygulamalarını anlatmaları ve tartışma yöntemi ile yeni konuların belirlenmesi |
|
|
|
8 |
İBA'da etkin kayıt alım yöntemleri ve dikkat edilecek hususlar |
|
|
|
9 |
Beyin-bilgisayar arayüzü uygulamaları |
|
|
|
10 |
İBA'da Multidisipliner proje uygulama esasları ve proje yönetimi |
|
|
|
11 |
Branşlara göre seçilen problemlerin sunumu ve analizi |
|
|
|
12 |
Multidisipliner yaklaşımlar ve tartışmalarla sunulan projelerin optimize edilmesi çalışmaları |
|
|
|
13 |
Multidisipliner yaklaşımlar ve tartışmalarla sunulan projelerin optimize edilmesi çalışmaları |
|
|
|
14 |
Belirlenen yöntemlerin geçerliliğinin analizi |
|
|
|
15 |
Kullanılabilirlik: Kullanıcı Temelli Testler |
|
|
|
16 |
İnsan Bilgisayar Etkileşiminde Etik |
|
|
|