1 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Makale hazırlama ve yazma teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
2 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Makale hazırlama ve yazma teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
3 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Makale hazırlama ve yazma teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
4 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Makale hazırlama ve yazma teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
5 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Makale hazırlama ve yazma teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
6 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Makale hazırlama ve yazma teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
7 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Ara değerlendirme |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
8 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Makale sunum teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
9 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Sınav Haftası/Seminer sunumu gerçekleştirmeMakale sunum teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
10 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Makale sunum teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
11 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Makale sunum teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
12 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Makale sunum teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
13 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Makale sunum teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
14 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Sunum |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|
15 |
Lisansüstü öğrenci ile seminer konusu belirlenir. Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır.Öğrencinin seminer çalışmasına rehberlik edilir, seminer ile ilgili öğrencinin bilgi, beceri ve tutum kazanması sağlanır. Sunum teknikleri |
Seminer çalışmasını destekleyici uygulamalar
Araştırma/İnceleme |
Atölye uygulamalarıSeminer çalışmasını destekleyici uygulamalar |
|