1 |
Tanışma ve dersin tanıtımıDavranış Bilimleri alanına giriş, dersin içeriği ve kapsamı hakkında bilgilendirme. |
|
|
|
2 |
Tüketim, üretim, alıcı, tüketici, kültür, tüketim kültürü, tüketici kitle, modernizm, modernite, modern tüketici, modernizmin tarihçesi, postmodernism, postmodern kültür ve postmodern tüketici, tasarruf, ihtiyaç kavramlarının tanıtımı.Evrim, genetik ve davranış Doğuştan donanım ve edinilmiş donanım |
|
|
|
3 |
Tüketim, üretim, alıcı, tüketici, kültür, popüler kültür, tüketim kültürü, tüketici kitle, modernizm, modernite, modern tüketici, modernizmin tarihçesi, postmodernism, postmodern kültür ve postmodern tüketici, tasarruf, ihtiyaç kavramlarının tanıtımıBir bilim ve sanat olarak psikoloji Psikolojinin alt dalları Psikolojinin yöntemleri |
|
|
|
4 |
Tüketici davranışlarının pazarlama ve satın almadaki önemi, tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi İlişkisiDavranışın gelişimi Bilişsel gelişim Sosyal gelişim |
|
|
|
5 |
Tüketim, üretim, alıcı, tüketici, kültür, tüketim kültürü, tüketici kitle, modernizm, modernite, modern tüketici, modernizmin tarihçesi, postmodernism, postmodern kültür ve postmodern tüketiciÖğrenmenin ilkeleri Klasik Koşullanma Edimsel Koşullanma Bilişsel öğrenme |
|
|
|
6 |
Tüketici davranışlarını yönlendirmede psiokoljik ve sosyo kültürel etkenlerİnsan Öğrenmesi ve Bellek Sözel Öğrenme Çeşitleri Öğrenme Yeteneği |
|
|
|
7 |
Tüketici davranışlarını yönlendirmede psikolojik ve sosyo kültürel etkenlerÖğrenme Stratejileri Öğrenme Malzemesi Hatırlama ve Unutma |
|
|
|
8 |
Tüketici davranışlarını yönlendirmede psiokoljik ve sosyo kültürel etkenlerVize sınavından önce genel tekrar |
|
|
|
9 |
Ara sınavVize sınavı |
|
|
|
10 |
Toplumsal sınıf, yaşam tarzı, hazsal tüketim, sembolik tüketim, faydacı tüketim, marka imajıDürtüler ve Güdülenme Birincil Güdüler Sosyal Güdüler |
|
|
|
11 |
Toplumsal sınıf, yaşam tarzı, hazsal tüketim, sembolik tüketim, faydacı tüketim, marka imajıAlgı Nesne Algılama Algısal Değişmezlikler Derinlik Algısı Algıyı Etkileyen Olaylar |
|
|
|
12 |
Gramsci, Stuart Hall, ideoloji ve hegemonya, reklam ve ideoloji, tüketim toplumu ideolojisi, Horkheimer ve Adorno: Kültür endüstrisiTutumlar ve Önyargı Tutumların Bileşenleri Önyargı ve Ayrım |
|
|
|
13 |
Kültür endüstrisi, tüketici davranışları, tüketim toplumu ideolojisi ve reklamlarla ideoloji kapsamında reklam analiziTutumların Gelişmesi Toplumsal Hareketler |
|
|
|
14 |
Kültür endüstrisi, tüketici davranışları, tüketim toplumu ideolojisi ve reklamlarla ideoloji kapsamında reklam analizine devam edilmesi, döneme ilişkin genel bir tekrar ve değerlendirme yapılmasıDavranış üzerinde sosyal etkiler Grupların davranış üzerinde üzerindeki etkileri Roller ve beklentiler Yardım etme, diğerkam ve olumlu sosyal davranış |
|
|
|
15 |
Genel Tekrar |
|
|
|
16 |
Final sınavı |
|
|
|