| 1 |
Derse giriş ve kültür kavramı |
|
|
|
| 2 |
Kültür ve psikopatoloji ilişkisi |
|
|
|
| 3 |
Kültürlerarası psikoloji yaklaşımları |
|
|
|
| 4 |
Kültürel aktarım, etkileşim ve çatışma |
|
|
|
| 5 |
Göç, yerinden edilme ve travma |
|
|
|
| 6 |
Azınlık stresi ve kimlik gelişimi |
|
|
|
| 7 |
Kültürel değerlendirme araçları |
|
|
|
| 8 |
Kültürel duyarlılık ve danışmanlık |
|
|
|
| 9 |
Çok kültürlü etik ilkeler |
|
|
|
| 10 |
Kültüre özgü sendromlar |
|
|
|
| 11 |
Kültürlerarası iletişim engelleri |
|
|
|
| 12 |
Klinik vaka formülasyonları (I) |
|
|
|
| 13 |
Klinik vaka formülasyonları (II) |
|
|
|
| 14 |
Alan araştırmaları ve saha deneyimleri |
|
|
|
| 15 |
Genel tartışma ve derse bütüncül bakış |
|
|
|