Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Öğr. Gör. Fatih Karakaş *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Pazarlamanın konusu ve kapsamı, Pazarlamayı etkileyen mikro ve makro çevre faktörleri, Pazar bölümlendirme kavramı, Pazarlamanın 4P'si, Uluslararası pazarlama.

Dersin İçeriği

A) İsmet Mucuk (2006). Türkmen Kitabevi. İstanbul B) Remzi Altunışık, Ömer Torlak, Şuayip Özdemir (2012). Değişim Yayınları. İstanbul

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, öğrencilere pazarlamanın temel kavramlarını öğreterek, bu kavramlar arasındaki ilişkilerin incelenmesi, pazarlama yönetimi uygulamalarının işletme yönetiminde nasıl gerçekleştiğini göstermek ve örnek olaylar yardımı ile pazarlama yönetimi becerisinin kazandırılmasıdır.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıPazarlamanın Kapsamı, konusu, önemi, Pazarlama anlayışının gelişimi.
2 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıPazarlamayı etkileyen çevresel faktörler.
3 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıStratejik pazarlama planlaması.
4 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıPazar Kavramı, türleri, pazar bölümlendirmesi ve hedef pazar seçimi.
5 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıEndüstriyel Pazarlar.
6 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıÜrün.
7 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıAra Sınav.
8 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıFiyat.
9 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıTutundurma.
10 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıDağıtım.
11 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıMarka.
12 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıHizmet Pazarlaması.
13 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıUluslararası pazarlama.
14 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmalarıPazarlama bilgi sistemi.
15 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmaları
16 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmaları
17 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmaları
18 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmaları
19 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmaları
20 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmaları
21 Güncel lteratür araştırmalarıGüncel lteratür araştırmaları