| 1 |
1. 19. yüzyıl Türk müziği nazari yaklaşımlarına giriş |
|
|
|
| 2 |
2. Hamparsum notasının ortaya çıkışı ve etkileri |
|
|
|
| 3 |
3. Geç Osmanlı dönemi teorik metinleri |
|
|
|
| 4 |
4. Rauf Yekta’nın nazariyat görüşleri |
|
|
|
| 5 |
5. Arel–Ezgi–Uzdilek sistemine giriş |
|
|
|
| 6 |
6. AEU makam tanımları ve özellikleri |
|
|
|
| 7 |
7. AEU perde dizgesi ve aralık anlayışı |
|
|
|
| 8 |
8. AEU usul sınıflandırması |
|
|
|
| 9 |
9. Yekta–Ezgi–Arel karşılaştırması |
|
|
|
| 10 |
10. 20. yüzyıl sonrası makam teorisi tartışmaları |
|
|
|
| 11 |
11. Modern yaklaşımlar: mikrotonalite ve yeni analiz yöntemleri |
|
|
|
| 12 |
12. Spektral analiz ve makam müziğine uygulanabilirliği |
|
|
|
| 13 |
13. Dijital çağda makam teorisi ve bilgisayar destekli analiz |
|
|
|
| 14 |
14. Nazariyat kaynaklarının dönemsel karşılaştırılması |
|
|
|
| 15 |
15. Genel değerlendirme ve dönem sonu tartışması |
|
|
|