Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Prof. Dr. Onur Bekiroğlu Doç. Dr. Ömer Çakın *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Bahar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Daw, J. (2006). Cause marketing for nonprofits: Partner for purpose, passion, and profits. Hoboken, NJ: John Wiley ve Sons. • Safko, L. ve Brake, D.K. (2009). The social media bible: Tactics, tools and strategies for business success. Hoboken, NJ: John Wiley ve Sons, Inc. • Krum, C. (2010). Mobile marketing: Finding your customers no matter where they are. Indianapolis, IN: Que Publishing.

Dersin İçeriği

Ders kapsamında araştırma ve yazma üzerine kurulu olan Bütünleşik pazarlama İletişimde Seçilmiş Okumalar dersi, öğrencilerin güncel pazarlama iletişimi konuları ile tanıştırmayı hedeflemektedir.

Dersin Amacı

Bu ders, modern örgütlerde bütünleşik pazarlama iletişimi konularına ve ilgilerine hakim olmasını sağlayacak şekilde tasarlanan ve araştırma ve yazıma dayanan bu ders, günümüz ve öngörülebilir gelecekle ilgili olmaktadır. Öğrenciler, pazarlama iletişimi sektörünün karşılaştığı çeşitli güncel konuları teorik ve uygulama perspektifinden keşfedecektir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Genel kavramlar
2 Pazarlamanın gelişimi
3 Modern pazarlama çevresi
4 Pazarlama bilgi sistemi
5 Pazar bölümlendirmesi ve hedef pazar
6 Konumlandırma
7 Pazarlama karması
8 Tüketici satınalma davranışları
9 Ara sınav (vize)
10 Hizmet pazarlaması
11 Müşteri ilişkileri yönetimi
12 Proje Sunumu
13 Proje Sunumu
14 Proje Sunumu
15 Genel değerlendirme