Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Dr. Öğr. Üyesi Burcu Altıparmak *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2024, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Bozkurt Hale (2014). Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar, Paradigma Akademi Yayınları Pira Aylin, Halkla İlişkiler İçin Okumalar Pira Aylin, Küresel Köyde Halka İlişkiler Adına Neler Tartışılıyor CENTER, Allen H.- WALSH, Frank E.; Public Relations Practices: Managerial Case Studies and Problems, 3th Edition, Prentice-Hall, Inc., Englewood Cliffs,1985. CUTLIP, Scot M.- CENTER, Allen H.- BROOM, Glen M.; Effective Public Relations, 6th Edition, Prentice-Hall, Inc., New Jersey, 1985.

Dersin İçeriği

Küreselleşme, halkla ilişkiler ve uluslararası halkla ilişkiler, günümüzde halkla ilişkiler alanında güncel tartışmalar, yeni iletişim teknolojilerinin halkla ilişkilere etkisi, pazarlamada yeni eğilimler ve halkla ilişkiler gibi konular dersin içeriğini oluşturmaktadır.

Dersin Amacı

Bu dersin amacı öğrencilerin iletişim yönetiminde gerekli olan en yeni stratejileri ve trendleri öğrenmeleridir. Ders sürdürülebilir gelişme için kurumsal düzeyde halkla ilişkiler, sponsorluk, ilişki yönetimi, viral pazarlama, ve halkla ilişkilerde mükemmellik yaklaşımı gibi güncel konuları kapsayacaktır

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Halkla ilişkiler tarihi ve modelleri
2 Halkla ilişkiler tarihi ve modelleri
3 Küreselleşme ve halkla ilişkiler
4 Uluslararası halkla ilişkiler
5 Halkla ilişkilerden kurumsal iletişime dönüşüm
6 Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler ve yönetişim
7 Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler ve yönetişim
8 Halkla ilişkiler ve değişen hedef kitle
9 Yeni iletişim teknolojileri ve halkla ilişkiler
10 Yeni iletişim teknolojileri ve halkla ilişkiler
11 Pazarlamada yeni eğilimler ve halkla ilişkiler
12 Pazarlamada yeni eğilimler ve halkla ilişkiler
13 Pazarlamada yeni eğilimler ve halkla ilişkiler
14 Öğrenci sunumları ve tartışmalar
15 Öğrenci sunumları ve tartışmalar