Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Bozkurt Hale (2014). Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar, Paradigma Akademi Yayınları
Pira Aylin, Halkla İlişkiler İçin Okumalar
Pira Aylin, Küresel Köyde Halka İlişkiler Adına Neler Tartışılıyor
CENTER, Allen H.- WALSH, Frank E.; Public Relations Practices: Managerial Case Studies and Problems, 3th Edition, Prentice-Hall, Inc., Englewood Cliffs,1985.
CUTLIP, Scot M.- CENTER, Allen H.- BROOM, Glen M.; Effective Public Relations, 6th Edition, Prentice-Hall, Inc., New Jersey, 1985.
Dersin İçeriği
Küreselleşme, halkla ilişkiler ve uluslararası halkla ilişkiler, günümüzde halkla ilişkiler alanında güncel tartışmalar, yeni iletişim teknolojilerinin halkla ilişkilere etkisi, pazarlamada yeni eğilimler ve halkla ilişkiler gibi konular dersin içeriğini oluşturmaktadır.
Dersin Amacı
Bu dersin amacı öğrencilerin iletişim yönetiminde gerekli olan en yeni stratejileri ve trendleri öğrenmeleridir. Ders sürdürülebilir gelişme için kurumsal düzeyde halkla ilişkiler, sponsorluk, ilişki yönetimi, viral pazarlama, ve halkla ilişkilerde mükemmellik yaklaşımı gibi güncel konuları kapsayacaktır