| 1 |
Gelenekselden dijitale oyun kavram ve kapsamı |
|
|
|
| 2 |
Gelenekselden dijitale oyun kavramı ve kapsamı |
|
|
|
| 3 |
Dijital iletişim ve bir iletişim ortamı olarak dijital oyunlar |
|
|
|
| 4 |
Dijital oyun endüstrisi bileşenleri: Oyun yazılımı ve oyun firmaları |
|
|
|
| 5 |
Dijital oyun endüstrisi bileşenleri: Reklam endüstrisi |
|
|
|
| 6 |
Dijital oyun endüstrisi bileşenleri: Tüketici olarak oyuncular |
|
|
|
| 7 |
Dijital oyun pazarının bugünü ve geleceği |
|
|
|
| 8 |
Dijital oyunların ekonomik, sosyolojik ve kültürel bağlamları |
|
|
|
| 9 |
Arasınav |
|
|
|
| 10 |
Dijital oyunların kültür endüstrisi bağlamında değerlendirilmesi |
|
|
|
| 11 |
Dijital oyunlar, kültür endüstrisi ve dijital emek |
|
|
|
| 12 |
Dijital oyunların ekonomi-politiği |
|
|
|
| 13 |
Dijital oyun çalışmalarında temel eğilimler ve bilimsel araştırma yöntemleri |
|
|
|
| 14 |
Dijital oyun endüstrisi alanında güncel sorunsallar ve bilimsel araştırma yöntemleri |
|
|
|
| 15 |
Öğrenci sunumları |
|
|
|