| 1 |
Genel hatlarıyla çocuk edebiyatı kavramı hakkında görüşler |
|
|
|
| 2 |
Edebiyatın genel prensipleri içinde çocuk edebiyatının ayırt edici özellikleri |
|
|
|
| 3 |
Metin analizlerinde usul ve esaslar |
|
|
|
| 4 |
Metin analizlerinde usul ve esaslar |
|
|
|
| 5 |
Çocuk edebiyatı metinlerinde bulunması gereken temel nitelikler |
|
|
|
| 6 |
Eğitim amaçlı çocuk edebiyatı ürünlerinin ayırt edici özellikleri |
|
|
|
| 7 |
Tahkiyeli çocuk edebiyatı türlerinin yapıları |
|
|
|
| 8 |
Manzum çocuk edebiyatı ürünlerinin yapıları |
|
|
|
| 9 |
Ara sınav |
|
|
|
| 10 |
Edebî eserleri yorumlama ve kavramaya yönelik olarak, değişik eleştiri metotlarını kullanma |
|
|
|
| 11 |
Metin planı ile ilgili tutarlı ve tutarsızlıklar |
|
|
|
| 12 |
Edebî eserleri yorumlama ve kavramaya yönelik olarak, değişik eleştiri metotlarını kullanma |
|
|
|
| 13 |
Türkçe eğitiminde çocuk edebiyatı ürünlerini seçme usul ve esasları |
|
|
|
| 14 |
Türkçe eğitiminde çocuk edebiyatı ürünlerini seçme usul ve esasları |
|
|
|