Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Ders Notu Varinli, İ. (2012). Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, İstanbul: Seçkin Yayınevi.
Diğer Kaynaklar Öğretim elemanı tarafından hazırlanan ders notları
Dersin İçeriği
Pazarlamanın yeni tanımı ve pazarlama karmasındaki değişime ilişkin değerlendirmeler, Postmodern Pazarlama, Değer Temelli Pazarlama, Pazar Odaklılık, Örgütsel Hizmet Odaklılık, Nöropazarlama, Hizmet Baskın Mantık, Müşteri Bağlılığı, Veri Tabanlı, İlişkisel Pazarlama, Sosyal Medya ve Pazarlama, Etkinlik Pazarlaması, Mobil Pazarlama, Gerilla Pazarlama
Dersin Amacı
Dersin amacı, dinamik bir yapı gösteren günümüz işletmecilik ortamında, yeni geliştirilen güncel pazarlama yaklaşımları konusunda öğrencileri bilgilendirmektir.