Ders Notları

100% Complete (success)
Dikkat !!! Lütfen okuyunuz ...

Öğretim Üyesi (Üyeleri): Prof. Dr. Yetkin Bulut *

(*) Ders notu girebilmek için, bu alanda kendi isminiz yazıyor olmalı...

  • Bologna verilerinin girilmesi;
    ubys.omu.edu.tr adresinden,
    ÜBYS' de Öğretim Elemanları yetkisi seçilmeli... Öğretim elemanı danışmanlık işlemlerinden yapabilirsiniz...
Yıl: 2023, Dönem: Güz
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Ders Notu Varinli, İ. (2012). Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, İstanbul: Seçkin Yayınevi. Diğer Kaynaklar Öğretim elemanı tarafından hazırlanan ders notları

Dersin İçeriği

Pazarlamanın yeni tanımı ve pazarlama karmasındaki değişime ilişkin değerlendirmeler, Postmodern Pazarlama, Değer Temelli Pazarlama, Pazar Odaklılık, Örgütsel Hizmet Odaklılık, Nöropazarlama, Hizmet Baskın Mantık, Müşteri Bağlılığı, Veri Tabanlı, İlişkisel Pazarlama, Sosyal Medya ve Pazarlama, Etkinlik Pazarlaması, Mobil Pazarlama, Gerilla Pazarlama

Dersin Amacı

Dersin amacı, dinamik bir yapı gösteren günümüz işletmecilik ortamında, yeni geliştirilen güncel pazarlama yaklaşımları konusunda öğrencileri bilgilendirmektir.

Haftalık Ders İçeriği

Hafta Teorik Uygulama Laboratuar Ders Notları
1 Pazarlamanın yeni tanımı ve pazarlama karmasındaki değişime ilişkin değerlendirmeler
2 Postmodern Pazarlama
3 Değer Temelli Pazarlama
4 Pazar Odaklılık
5 Örgütsel Hizmet Odaklılık
6 Nöropazarlama
7 Müşteri Bağlılığı
8 Veri Tabanlı Pazarlama
9 İlişkisel Pazarlama
10 Sosyal Medya ve Pazarlama
11 Etkinlik Pazarlaması ve Mobil Pazarlama
12 Gerilla Pazarlama
13 Genel Tekrar
14 Genel Tekrar